Emaitzak: 10

ES EU
Zehar-lerroa (8)
Con la entrada en vigor de la primera normativa antipolución de la Unión Europea en 1993 (la Euro 1), se obligó a reducir drásticamente la emisión de contaminantes. Europar Batasunaren poluzioaren aurkako lehen araudia (Euro 1, 1993) indarrean sartu zenean, nabarmen murriztu behar izan zen gai poluitzaileen emisioa.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Debido a la limitación de emisión de gases contaminantes durante las primeras fases de funcionamiento del motor, este tipo es el único utilizado en la actualidad. Motorraren hasierako funtzionamendu-faseetan gas poluitzaileen emisioak murrizteko araudia dela eta, honelakoak bakarrik erabiltzen dira gaur egun.

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Sin embargo, se vuelve a recuperar con la entrada en vigor de las nuevas normas anticontaminación de la Unión Europea, ya que estas normas, además de limitar la emisión de contaminantes cuando el motor está a la temperatura de servicio, añaden nuevas restricciones en otras condiciones de funcionamiento. Europar Batasunaren poluzioaren aurkako arau berriak direla eta, ordea, berriro ari dira erabiltzen. Izan ere, arau horiek, motorra zerbitzu-tenperaturan dabilenean gai poluitzaileen emisioa mugatzeaz gain, beste funtzionamendu-egoera batzuetan ere ezartzen dituzten mugak.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Debido a esto, la UEC realiza un exceso de corrección que se traduce en un alargamiento de los periodos en los que la mezcla se mantiene rica o pobre, lo que aumenta la emisión de contaminantes. Hori dela eta, gehiegizko artezketa egiten du KUEk; ondorioz, luzatu egiten dira nahasteak aberats edo urri dirauen denbora-tarteak eta, horrenbestez, gai poluitzaile gehiago aireratzen da.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

A carga parcial lo que interesa es trabajar con temperaturas altas (95 – 110 °C) para conseguir un mejor rendimiento y como consecuencia de ello una reducción en el consumo y en la emisión de gases contaminantes. Karga partzialean, tenperatura altuekin (95 – 110 °C) jardutea komeni da, errendimendua hobetzeko eta, ondorioz, kontsumoa eta gas poluitzaileen emisioa murrizteko.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

El sistema de inyección directa aporta importantes mejoras en cuanto a ahorro de combustible, en ciertas condiciones de funcionamiento del motor y, por otro lado, disminuye la emisión de gases contaminantes. Hainbat abantaila ditu zuzeneko injekzio-sistemak: erregaia aurrezten du motorraren funtzionamendu jakin batzuetan, eta gas poluitzaile gutxiago aireratzen da.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

De esta forma se reduce el consumo y la emisión de gases contaminantes. Horrenbestez, erregai gutxiago kontsumitzen da, eta gas poluitzaile gutxiago aireratzen.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

La emisión de estos gases tiene gran importancia ya que son contaminantes. Eragin handia du gas horien emisioak, poluitzaileak baitira.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Fabrikazio mekanikoa (1)
Aspecto general del centro de trabajo; viene definido por: la seguridad estructural que ofrezcan sus edificios, la ausencia de riesgos medioambientales, (tanto por la emisión de contaminantes a la atmósfera como la contaminación de aguas o tierras por residuos o emisiones), el control de los riesgos físicos que puedan sufrir los trabajadores en sus puestos de trabajo, la señalización adecuada de los accesos al centro de trabajo, (luminosidad y cuidado del entorno), y por la señalización y organización de planes de evacuación rápidos y seguros. Lantokiaren itxura orokorra. Honako elementu hauek hartzen dira kontuan: eraikinen egiturazko segurtasuna, ingurumen-arriskurik ez egotea (dela kutsagarriak atmosferara isurtzeagatik, dela urak edo lurrak hondakinekin edo isurketekin kutsatzeagatik), langileek lanpostuan izan ditzaketen arrisku fisikoen kontrola, lantokirako sarbideen seinaleztapen egokia (ingurunearen argitasuna eta txukuntasuna), eta ebakuazio-plan bizkor eta seguruen seinaleztapena eta antolaketa.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea